خريد بک لينک
خريد سکه ساکر
home theater in Los Angeles
فلنج
Barabas Ropa de hombre
دانلود بررسي اثر دانش بازارهاي خارجي بر عملکرد صادراتي (مورد مطالعه: شرکت هاي صادراتي استان کردستان)

برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود بررسي اثر دانش بازارهاي خارجي بر عملکرد صادراتي (مورد مطالعه: شرکت هاي صادراتي استان کردستان) تحت pdf دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود بررسي اثر دانش بازارهاي خارجي بر عملکرد صادراتي (مورد مطالعه: شرکت هاي صادراتي استان کردستان) تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود بررسي اثر دانش بازارهاي خارجي بر عملکرد صادراتي (مورد مطالعه: شرکت هاي صادراتي استان کردستان) تحت pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود بررسي اثر دانش بازارهاي خارجي بر عملکرد صادراتي (مورد مطالعه: شرکت هاي صادراتي استان کردستان) تحت pdf :


نام کنفرانس یا همایش : هشتمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش

تعداد صفحات : 16

چکیده مقاله:

روند رو به رشد جهانی شدن عرصه بازار و رقابت برای یک شرکت از بازارهای داخلی به بازارهای بین المللی گسترش یافته است . هدف اصلی از دانش بازار بهره وری از فرصت ها است که این دانش در نتیجه واکنش به افزایش تغییرات محیطی در کشور میزبان است. ورود به بازارهای خارجی در شرایط فعلی اقتصاد جهانی با پیچیدگی ها و ابهامات خاصی همراه است و صادرکنندگان هر کشور با چالش های خاصی روبرو هستند . انتخاب مناسب ترین روش ورود به بازارهای جهانی ، شکل دهنده راه بافت های ورود یک بنگاه پی بازارها تلقی می شود. اطلاعات و دانش عامل اصلی هدایت کننده شرکت ها به سمت بازارهای خارجی است بنابراین به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز در مورد بازارهای خارجی عامل بسیار مهمی در صورت حرکت شرکت ها به سمت بازارهای بین المللی است. کسب اطلاعات در مورد نیازها، سلایق و ترجیحات مصرف کنندگان در بازارهای خارجی یکی از مهم ترین اصول ماندگاری در بازارهای جهانی و ارتقای سطح عملکرد صادراتی است. لذا مقاله حاضر براساس پیشینه پژوهش و با تأکید بر استفاده از اطلاعات و دانش در عرصه بین المللی، اثر دانش بازارهای خارجی بر عملکرد صادراتی مفسران به منظور رقابت کارآمدتر مورد بررسی قرار داده است. فرضیه تحقیق تا درنظرگرفتن متغیر مستقل و وابسته مورد نظر تدوین و مورد بررسی قرار گرفت. در سطح توصیفی با استفاده از شاخص های آماری مانند میانگین و انحراف معیار با استفاده از جداول و نمودارها و تجزیه و تحلیل داده ها پرداخت شد. در صد استنباط نیز از آزمون ضریب هم بستگی پیرسون و آزمون رگرسیون با استفاده از نرم افزار Spss استفاده گردید. یافته های پژوهش نشان داد که دانش بازارهای خارجی تاثیر و معناداری بر عملکرد صادراتی در شرکت های مورد رسید بر عهده دارد.


برای دریافت اینجا کلیک کنید






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

ارسال نظر برای این مطلب
نام شما:
ايميل :
سايت :
متن نظر :
وضعیت نظر:
کد امنیتی : *