خريد بک لينک
رزرو آنلاين هتل خارجي
خريد سکه ساکر
رزرو آنلاين هتل خارجي
وسترن یونیون
خرید گیفت کارت
کپسول آتش نشانی
کولرگازی ارزان
تبلیغات در شبکه های اجتماعی
کولرگازی
طراحی لوگو
آموزش زبان انگلیسی
کولرگازی
خرید پیج اینستاگرام
ساخت استخر
فلنج
دانلود The Efficiency of Meditation and learning methods in students educational progress تحت pdf
تاريخ : 2 اسفند 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : علی | بازدید : <-PostHit->

برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود The Efficiency of Meditation and learning methods in students educational progress تحت pdf دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود The Efficiency of Meditation and learning methods in students educational progress تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود The Efficiency of Meditation and learning methods in students educational progress تحت pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود The Efficiency of Meditation and learning methods in students educational progress تحت pdf :


نام کنفرانس یا همایش : دومین کنفرانس بین المللی علوم و مهندسی

تعداد صفحات : 13

چکیده مقاله:

The purpose of this research was the acquisition of scientific knowledge on thinking styles and preferred learning styles of students and examines their relationship with academic achievement and the demographic characteristics of undergraduate humanities. Stratified random sample of 123 cases was considered. The gauges were Kolb's and Sternberg’s learning styles questionnaires and data were analyzed by using descriptive and inferential statistics. As results showed there is a significant positive correlation between divergent learning style, attracting and converging learning style with the general style of thinking. But there is no significant positive relationship between accommodating learning style with thinking style components. Also there is no significant difference between students' learning styles In terms of education and gender. However, there is a significant positive between converging and accommodating learning style and age, so that with aging, the rate of using convergence and accommodating learning styles increases. There was no significant difference between students' thinking In terms of education, age and gender. It was finding that there is a significant positive between converging learning style and Executive Thinking and also between accommodating style with legislative thinking. But any learning styles cannot predict judicial thinking.


برای دریافت اینجا کلیک کنید






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

ارسال نظر برای این مطلب
نام شما:
ايميل :
سايت :
متن نظر :
وضعیت نظر:
کد امنیتی : *