خريد بک لينک
خريد سکه ساکر
home theater in Los Angeles
فلنج
Barabas Ropa de hombre
دانلود رضايت مشتري در پرتو بازاريابي رابطه مند تحت pdf
تاريخ : 30 بهمن 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : علی | بازدید : <-PostHit->

برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود رضايت مشتري در پرتو بازاريابي رابطه مند تحت pdf دارای 19 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود رضايت مشتري در پرتو بازاريابي رابطه مند تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود رضايت مشتري در پرتو بازاريابي رابطه مند تحت pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود رضايت مشتري در پرتو بازاريابي رابطه مند تحت pdf :


نام کنفرانس یا همایش : چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و اولین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز

تعداد صفحات : 19

چکیده مقاله:

امروزه سازمانهای تولید یا خدماتی میزان رضایت مشتری را بعنوان معیاری مهم برای سنجش کیفیت کار خود قملداد می کننند و این روند همچنان ادامه دارد برهمین اساس میتوان به جمله عروف همیشه حق با مشتری است اشاره کرد بیانگر آن است که مفهوم مشتری در کانون فعالیتها و فلسفه وجودی سازمانهای تجاری و بازرگانی قرارگرفته است مسئله از اینجا شروع می شود که هر مشتری در سرویس و کالایی که ما ارائه می کنیم طیف گسترده ای از نارضایتی تا رضایتمندی کامل را تجربه می کند و هدف هر بنگاه اقتصادی تلاش برای کسب رضایت مشتریان برای تبدیل شدن انها به مشتری وفادار می باشد. بنابراین یکی از راه های حفظ مشتری در بلندمدت در بنگاه های اقتصادی استفاده از بازاریابی رابطه مند میباشد امروزه کسب مزیت رقابتی در گرو این است که سازمانها در ابعاد مختلف به سمت سرآمدی و برتر شدن حرکت کنند. دیدگاه اصلی حفظ مشتریان این است که باید ب عرضه ارزش برتر به مشتری رضایت وی را تامین کرد


برای دریافت اینجا کلیک کنید






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

ارسال نظر برای این مطلب
نام شما:
ايميل :
سايت :
متن نظر :
وضعیت نظر:
کد امنیتی : *