خريد بک لينک
خريد سکه ساکر
خرید گیفت کارت
deli meat
Tobacco
Window repair
Window repair
فلنج
دانلود مقاله تاثير سيستم هاي کنترل هوشمند در بهبود ايمني جاده هاي برون شهري استان اردبيل و ارائه مد

برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله تاثير سيستم هاي کنترل هوشمند در بهبود ايمني جاده هاي برون شهري استان اردبيل و ارائه مدل تحت pdf دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله تاثير سيستم هاي کنترل هوشمند در بهبود ايمني جاده هاي برون شهري استان اردبيل و ارائه مدل تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود مقاله تاثير سيستم هاي کنترل هوشمند در بهبود ايمني جاده هاي برون شهري استان اردبيل و ارائه مدل تحت pdf ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله تاثير سيستم هاي کنترل هوشمند در بهبود ايمني جاده هاي برون شهري استان اردبيل و ارائه مدل تحت pdf :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: سومین کنفرانس ملی تصادفات جاده ای، سوانح ریلی و هوایی
تعداد صفحات: 13
چکیده:
تامین ایمنی راه ها از دغدغه های اصلی صنعت حمل و نقل کشور محسوب گردیده که هم اکنون هزینه های بسیاری برایمهار روند افسار گسیخته تصادفات و تلفات جاده ای صرف می گردد. لیکن علیرغم تلاش های صورت پذیرفته نتایج مطلوب ودلخواه متولیان صنعت حمل و نقل کشور عاید نمی گردد . بهینه سازی و کنترل هزینه های اجرایی جهت تامین ایمنی راه ها،اساس نیاز و ضرورت انجام این تحقیق برای نویسنده را فراهم آورده و سعی بر ارتقاء سطحی فنی، کیفی و ایمنی جاده هایاستان اردبیل با انجام مطالعه موردی گردیده است. مطالعات انجام شده در این مقاله نشان داده است که ارتباط مستقیمی بینتراکم سیستم های کنترلی دوربین دار در محور های مطالعاتی با نرخ تصادفات در جاده ها و تاثیر گذاری بر رفتار رانندگان وجود دارد. لذا در این مقاله با انجام مدلسازی آماری و به کمک نرم افزار تحلیلی SPSS ارتباط بین متغیر های مستقل مرتبط با عملکرد سیستم های کنترلی هوشمند با متغیر وابسته نرخ تصادفات بصورت یک مدل ریاضی نمایی ارائه گردیده است. مطالعات صورت گرفته نشان می دهد رفتار رانندگان و تغییرات سرعت در زمان مشاهده سیستم های کنترل سرعت و سیستم های تردد شمار جاده ای در 08 % رانندگان یکسان بوده و منجر به تامین ایمنی در محور گردیده است.


برای دریافت اینجا کلیک کنید






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

ارسال نظر برای این مطلب
نام شما:
ايميل :
سايت :
متن نظر :
وضعیت نظر:
کد امنیتی : *