خريد بک لينک
خريد سکه ساکر
خرید گیفت کارت
فلنج
دانلود بررسي عوامل موثر بر پذيرش تبليغات از طريق پيام کوتاه در ميان دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي وا

برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود بررسي عوامل موثر بر پذيرش تبليغات از طريق پيام کوتاه در ميان دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد سمنان تحت pdf دارای 15 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود بررسي عوامل موثر بر پذيرش تبليغات از طريق پيام کوتاه در ميان دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد سمنان تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود بررسي عوامل موثر بر پذيرش تبليغات از طريق پيام کوتاه در ميان دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد سمنان تحت pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود بررسي عوامل موثر بر پذيرش تبليغات از طريق پيام کوتاه در ميان دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد سمنان تحت pdf :


نام کنفرانس یا همایش : اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم

تعداد صفحات : 15

چکیده مقاله:

توسعه سریع تکنولوژیهای ارتباطی و ضریب نفوذ بالای تلفن همراه در جامعه، این وسیله را به یکی از کانالهای جدید ارتباطی بازاریابی تبدیل نموده و به شرکتها اجازه میدهد تا بدون هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی به مشتریان خوددسترسی داشته باشند. با توجه به این که استفاده از پیام کوتاه در تبلیغات روز به روز در حال گسترش است، توجه به عواملی که بر نگرش مصرفکننده نسبت به این نوع تبلیغات اثر میگذارند، ضروری به نظر میرسد چرا که عدم استفاده صحیح آن میتواند آثار مخربی در ذهن مصرفکننده ایجاد نماید و از اثربخشی این نوع تبلیغات بکاهد. با توجه به موارد بیان شده هدف پژوهش حاضر دانلود بررسي عوامل موثر بر پذيرش تبليغات از طريق پيام کوتاه در ميان دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد سمنان تحت pdf است. جامعه آماری تحقیق حاضر نیز دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان سمنان بوده است، باتوجه به فرمولهای آماری حجم نمونه برابر 402 نفر تعیین گردید و در بازه زمانی نیمه نخست سال 1394 اقدام به جمعآوری نظرات این افراد گردیده است. با استفاده از پرسشنامه استاندارد اطلاعات لازم جمعآوری و با استفاده از آزمونها مناسب در نرمافزار لیزرل مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج بدست آمده بیانگر تایید تمامی فرضیات مورد بررسی بوده است. با توجه به نتایج بدست آمده باید بیان نمود که سرگرمی بیشترین تاثیر منفی را بر آزار دهنده بودن تبلیغات پیام کوتاه دارد. در انتها نیز نکاتی جهت بهبود وضعیت تبلیغات پیام کوتاه ارائه گردیده است.


برای دریافت اینجا کلیک کنید






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

ارسال نظر برای این مطلب
نام شما:
ايميل :
سايت :
متن نظر :
وضعیت نظر:
کد امنیتی : *