خريد بک لينک
رزرو آنلاين هتل خارجي
خريد سکه ساکر
رزرو آنلاين هتل خارجي
وسترن یونیون
خرید گیفت کارت
کپسول آتش نشانی
کولرگازی ارزان
تبلیغات در شبکه های اجتماعی
کولرگازی
طراحی لوگو
آموزش زبان انگلیسی
کولرگازی
خرید پیج اینستاگرام
ساخت استخر
فلنج
دانلود مقاله بررسي ميزان اثربخشي بازاريابي الکترونيکي بر ميزان عرضه خدمات گردشگري (مطالعه موردي: شر

برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسي ميزان اثربخشي بازاريابي الکترونيکي بر ميزان عرضه خدمات گردشگري (مطالعه موردي: شرکت هاي خدمات مسافرتي شهرستان شهرکرد) تحت pdf دارای 23 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسي ميزان اثربخشي بازاريابي الکترونيکي بر ميزان عرضه خدمات گردشگري (مطالعه موردي: شرکت هاي خدمات مسافرتي شهرستان شهرکرد) تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود مقاله بررسي ميزان اثربخشي بازاريابي الکترونيکي بر ميزان عرضه خدمات گردشگري (مطالعه موردي: شرکت هاي خدمات مسافرتي شهرستان شهرکرد) تحت pdf ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسي ميزان اثربخشي بازاريابي الکترونيکي بر ميزان عرضه خدمات گردشگري (مطالعه موردي: شرکت هاي خدمات مسافرتي شهرستان شهرکرد) تحت pdf :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: اولین همایش ملی گردشگری، جغرافیا و محیط زیست پایدار
تعداد صفحات: 23
چکیده:
در عصر حاضر که مفاهیم ارتباطات، رقابت، مشتری گرایی، تجارت و ; با هم پیوندی ناگسستنی دارند، بازاریابی الکترونیکی به عنوان عنصری از تجارت و کسب و کارهای موجود، نقش محوری در حفظ و بقاء کسب و کارها از طریق جذب و حفظ مشتریان، شناساندن و معرفی محصولات و ایجاد انگیزه برای احساس نیاز به خرید ایفا می کند، چرا که عناصر بازاریابی به عنوان یکی از ابزارهای شناخته شده برای گسترش و نفوذ در بازار و ربودن گوی سبقت از رقبای تجاری محسوب می شود. از آنجا که بازاریابی واسطه بین تولیدکننده (تامین کننده، ارائه کننده) و مصرف کننده بوده و نقشی کلیدی در رونق اهداف تجاری موسسات تجاری دارد و از طرفی رونق فروش (محصول یا خدمات)، گسترش تولید و افزایش سطح درآمد ملی را همراه خواهد داشت. از طرفی دیگر، نهادهای اقتصادی، تجاری و اجتماعی رسانه های جدید را به عنوان ابزاری برای گسترش حوزه نفوذ و جذب مخاطبان و مشتریان کالاها، محصولات، خدمات، اندیشه ها و عقاید خود مورد حمایت قرار خواهند داد. و لذا بازاریابی الکترونیک در قالب مجموعه فعالیتهای بازاریابی از طریق شبکه جهانی اینترنت به عنوان گسترده ترین و با نفوذترین شبکه ارتباطی مطرح و مورد استفاده می باشد و در حال حاضر افراد و شرکتهای بسیاری از ریز و درشت و سرمایه های متفاوت در بستر شبکه اینترنت مشغول داد و ستد کالا و خدمات هستند. تحقیق حاضر با عنوان بررسی تاثیرات بازاریابی الکترونیکی بر عرضه خدمات گردشگری (مطالعه ی موردی: شرکت های خدمات مسافرتی شهرستان شهرکرد) در صدد اثبات تاثیر بازاریابی الکترونیکی بر میزان فروش و عرضه خدمات این موسسات می باشد. این پژوهش دارای ماهیتی کاربردی – توصیفی است که بدین منظور از مطالعات کتابخانه ای (کتابهای تالیف شده، مقالات و اینترنت) و میدانی (پرسشنامه) استفاده شده است. و با پرسشنامه طراحی شده شامل 30 سوال و ارائه آن به متولیان شرکتهای خدمات مسافرتی در حوزه شهرستان شهرکرد که تعداد آنها مشتمل بر 13 شرکت می شود نسبت به جمع آوری اطلاعات مبادرت و پس از تجزیه و تحلیل داده ها فرضیه های این تحقیق به اثبات رسید و اثربخشی بازاریابی الکترونیکی بر میزان عرضه خدمات شرکت های مورد مطالعه و حصول رضایتمندی مشتریان آشکار گردید.


برای دریافت اینجا کلیک کنید






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

ارسال نظر برای این مطلب
نام شما:
ايميل :
سايت :
متن نظر :
وضعیت نظر:
کد امنیتی : *