خريد بک لينک
خريد سکه ساکر
home theater in Los Angeles
فلنج
Barabas Ropa de hombre
دانلود فناوري اطلاعات به عنوان مزيت رقابتي در خدمات مالي تحت pdf
تاريخ : 27 اسفند 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : علی | بازدید : <-PostHit->

برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود فناوري اطلاعات به عنوان مزيت رقابتي در خدمات مالي تحت pdf دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود فناوري اطلاعات به عنوان مزيت رقابتي در خدمات مالي تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود فناوري اطلاعات به عنوان مزيت رقابتي در خدمات مالي تحت pdf ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود فناوري اطلاعات به عنوان مزيت رقابتي در خدمات مالي تحت pdf :


سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : اولين کنفرانس بين المللي علوم انساني با رويکرد بومي - اسلامي و با تاکيد بر پژوهش هاي نوين

تعداد صفحات : 16

چکیده مقاله:

در محیط کاری پویا و اغلب آشفته کنونی، فناوری اطلاعات به عنوان یک مزیت رقابتی بسیار مؤثر حاکم شده و سازمان ها تا حد زیادی به آن وابسته هستند. امروزه فناوری اطلاعات در حال ایفای نقش هرچه بزرگ تر در تمام جنبه های تولید، بازاریابی، توزیع و فروش است. فناوری اطلاعات در سال های اخیر عامل پیش بند بسیاری از دستاوردهای بهره وری بوده و یکی از ابزارهای مهم برای گسترش بازاریابی و خدمات جدید است که منجر به کاهش هزینه های شرکت ها در اقتصاد جدید شده و به دلایل زیادی انتظار ادامه این نقش وجود دارد. سازمان ها همواره به دنبال کسب برتری در بازارهای سنتی (غیر اینترنتی) از طریق سخت کوشی و تکیه بر منابع و قابلیت های موجود و در بازارهای مدرن اینترنتی با تکیه بر فناوری اطلاعات و ارتباطات بوده اند. بنگاه ها در بازارهای الکترونیکی مزیت رقابتی خود را برپایه شایستگی های اطلاعاتی و ارتباطی تعیین می کنند. چنانچه بنگاه ها از شایستگی های اطلاعاتی و ارتباطی بالایی برخوردار باشند، به نوعی از شایستگی استراتژیک برخوردار هستند. فناوری اطلاعات در زمره زیربنای حرکت جوامع و نسل آینده در کلیه زمینه ها است و به عنوان بستر و ابزار مهم برای رشد سایر بخش ها شناخته می شود. جهان جدید به صورتی شبکه درخواهد آمد، شبکه نیرومندی که بافت اصلی و تاروپود آن با اطلاعات و نظام ارتباطات تشکیل می دهد. امروز رقابت برای بهبود کیفیت خدمات به عنوان یک مسئله راهبردی کلیدی برای سازمان هایی که در بخش خدمات فعالیت می کنند شناخته شده است. سازمان هایی که به سطح بالاتری از کیفیت خدمات دست می یابند، سطوح بالاتری از رضایتمندی مشتری را به عنوان مقدمه ای برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار خواهند داشت. مبحث ارزش تجاری فناوری اطلاعات در صنعت بانکداری از ویژگی خاصی برخوردار است زیرا سرمایه گذاری بانک ها در فناوری اطلاعات به به دلیل آنکه ماهیت فعالیت های بانکی پردازش، مدیریت و به کارگیری استراتژیک اطلاعات است، به طور فزاینده ای افزایش یافته است. از سویی دیگر، اگر چه امروز افزایش رقابت بین بانک ها باعث می شود مشتریان خود را به راحتی از دست بدهند اما فناوری اطلاعات، با تسهیل تعریف خدمات و محصولات جدید (ایجاد تنوع) و افزایش کارایی در کلیه سطوح زنجیره ارزش صنعت بانکداری، نه تنها ریسک را کاهش می دهد اگرچه امروزه افزایش رقابت بین بانک ها باعث می شود مشتریان خود را به راحتی از دست بدهد اما فناوری اطلاعات، با تسهیل تعرفه خدمات و محصولات جدید (ایجاد تنوع) و افزایش کارایی در کلیه سطوح زنجیره ارزش صنعت بانکداری ، نه تنها ریسک را کاهش می دهد بلکه می تواند مزیت رقابتی هم ایجاد کند (حکاک و میکائیلی؟)


برای دریافت اینجا کلیک کنید






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

ارسال نظر برای این مطلب
نام شما:
ايميل :
سايت :
متن نظر :
وضعیت نظر:
کد امنیتی : *