خريد بک لينک
خريد سکه ساکر
خرید گیفت کارت
deli meat
Tobacco
Window repair
خرید یخچال ال جی
Window repair
فلنج
دانلود مقاله آينده نگاري در صنعت : يک عامل پيش برنده در نوآوري (با نگاهي به آينده نگاري در صنعت غذا

برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله آينده نگاري در صنعت : يک عامل پيش برنده در نوآوري (با نگاهي به آينده نگاري در صنعت غذا) تحت pdf دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله آينده نگاري در صنعت : يک عامل پيش برنده در نوآوري (با نگاهي به آينده نگاري در صنعت غذا) تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود مقاله آينده نگاري در صنعت : يک عامل پيش برنده در نوآوري (با نگاهي به آينده نگاري در صنعت غذا) تحت pdf ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله آينده نگاري در صنعت : يک عامل پيش برنده در نوآوري (با نگاهي به آينده نگاري در صنعت غذا) تحت pdf :

سال انتشار: 1388

محل انتشار: هشتمین همایش مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن

تعداد صفحات: 9

چکیده:

آیندهنگاری در صنعت نمایانگر درک عمیق از روش های نو پدید ، عوامل پیش برنده ، عوامل ممانعت کننده، مسیرهای اشتباه بالقوه و موقعیتهای نو پدید در بازار، صنعت یا یک سری از بازارها و صنایع نزدیک به هم است. سازمان هایی که دارای آینده نگاری در صنعت هستند توانایی بیشتری خواهند داشت تا یک استراتژی برقرار نمایند که نافذ بر روندهای آینده باشد و حتی آنها را تعریف نماید و همچنین یک موقعیت رهبری در بازار ایجاد کند. یکی از مهمترین شاخه های صنعت، بخش غذایی است. در این مقاله آینده نگاری، عوامل محیطی موثر بر آن و عوامل کلیدی لازم برای نوآوری استراتژیکی و چهار چوب آن تعریف خواهند شد. سپس تجربه منطقه فلاندرز (بلژیک و بخش هایی از هلند و فرانسه) به عنوان یک پژوهش نمونه در مورد آینده نگاری آورده خواهد شد. در این پژوهش پیشرفتهای تکنولوژی و علمی آینده در صنعت غذا از نقطه نظر اجتماعی – اقتصادی و نیازهای آینده این صنعت ، شناسایی و ترسیم گردیده است و نتایج آن می تواند برای مدیران، مدیران تحقیق و توسعه و محققان مفید واقع گردد تا از طریق آن استراتژی کمپانی خود را معیار بندی نمایند.


برای دریافت اینجا کلیک کنید






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

ارسال نظر برای این مطلب
نام شما:
ايميل :
سايت :
متن نظر :
وضعیت نظر:
کد امنیتی : *